FANDOM

Orkun Kuloğlu 1996 Doğumlu Türk-Cezayir kökenli Kürtmengrad başkanı ve KKO kurucusudur 2011 RSK'ye katılmış ve önemli savaşlarda yer almıştır. 2013 yılı Sırplara esir düşmüştür. 2013 yılında esirlikten kaçmış ve Global Cihadı benimseyip El-Kaide'ye biat etmiştir. 2014 yılında 500 militan ile Kürtmengrad'da darbe yapmıştır. 2 yıl boyunca ülkeyi yönetmiştir ama isyan başarılı olunca istifa etmiştir ve 2016 yılı KKO'yu kurup global anlamla tüm dünyaya karşı bir ayaklanma başlatmıştır.

SİK KIRIĞI İLE OLAN İLİŞKİLERİ

Orkun, Kürtmengrad lideri olduğu zamanlar Mert Turşak'ı desteklemiştir. İsyan başarı olunca KKO atılmasında önemli rolleri olmuştur 2017 Sik Kırığı-Sick Savaşı'nda önemli bakımda isyancı gücü sağlamıştır ve 2 defa Sick başkentini ele geçirmeyi başarmıştır. Sick yerine kurulan Rönesans ile önemli bir çatışma yaşanmamıştır.

KKO Ayaklanması (2016-Günümüz)

Küresel anlamda başlattığı isyan nedeniyle 1 yılda yaklaşık 200.000 insanın ölümüne neden olmuştur. KKO canlı bomba saldırları, kimyasal silahlar ve gerilla tipi muharebe yöntemleri kullanmaktadır.